Sekarang ni memang susah nak dapat kerja tapi ku tetap percaya rezeki itu sudah ditentukan oleh Allah swt..Macam-macam juga lah keja kosong yang aku isi tak kira jawatan kerani sekali aku bedal..haha...8 September 2012 ku hantar borang bagi mengikuti sijil pendidikan awal kanak-kanak untuk mengisi jawatan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat (KEMAS)..Alhamdullilah diorang kol semalam, 3 Oktober 2012 dan bagitau layak untuk temuduga. Dahlah temuduga itu 8 Oktober ni..Sempat lagi tak ku nak berjoging sakan ni? Adoi.....Apa-apa pun aku kena berusaha jugak..Aku mohon jawatan dengan guna diploma kejuruteraan elektronik aku...Gila jauh dia punya bidang....haha....Tak apa lah....Aku harap aku dapat keja ni, taklah lama sangat menganggur...

Nanti aku share pengalaman aku masa temuduga tu nanti. Ada ujian fizikal jugak nanti, bawak 2 baju, baju sukan dan baju formal sekali...

Sekarang ni aku tengah giat upload cerita korea secret garden.....tapi belum share dia punya link lagi...