Thanks to Encik Google

Sejak dah habis belajar ni, aku sibuk cari kerja pulak dah....Ya Allah, memang susah....da jugak company yang call nak interview, terpaksa pulak tolak sebab diorang perlu secepat mungkin...akibat tengah praktikal, sudah semestinya aku tidak dapat memenuhi kehendak mereka....Tak apa...Mungkin bukan rezeki aku lagi....Pelbagai website aku pergi terjah.....terjumpa pulak website yang aku tak pernah jumpa sepanjang bergelar pelajar...So, kali ini aku nak share website yang menjadi enjin pencari kerja kosong kat korang...manalah tahu boleh membantu...

    Website ni hanya fokus kepada orang yang nak bekerja kat Sarawak sahaja atau khas untuk orang    Sarawak sahaja lah....

    Website ni meliputi seluruh Malaysia tapi aku suka website ni sebab senang atau friendly user....

    Website ni famous lah.....sapa2 yang tengah jadi job seeker, website ni wajib diterjah

4) BestJob

5) OhJobs