Aku tahu ramai gadis-gadis di Malaysia menggilai artis-artis korea. Walaupun aku tak minat sangat dengan mereka ini, tapi aku layan juga drama korea yang best2. So, aku tolong anda semua menyenaraikan 10 orang artis lelaki terkacak di Korea bagi tahun 2011. Undian ini telah dijalankan di sebuah website popular di Korea Selatan di mana telah menarik kira-kira 5000 orang responden. Jom layan......

1) Hyunbin
Alahai....drama lakonan dia yang paling aku suka Secret Garden, siap drive kerete bmw z4

2) Kim Hyun Joong
Muka jambu yang ramai peminat..antara drama lakonannya yang pernah aku layan Playfull Kiss dan Boy Over Flower

3) Song Seung Heon
Wajah ini ku kenali dalam drama Autum in My Heart, East of Eden dan terbaru My Princess
  
4) Kim Jaejoong 
Bekas penyenyi kumpulan DBSK, sekarang kumpulan JYJ. Drama terbaru dia merupakan drama Jepun : Sunao ni Narenakute

5) Jung il-woo
Merupakan seorang model dan aktor. Drama korea terbaru : 49 Days

6) Yoo Ah-In
Siapa yang layan Sungkyunkwan Scandal, memang kenal muka dia ni

7) Park Yoochun 
Turut membintangi drama Sungkyunkwan Scandal. Merupakan ahli kumpulan JYJ.

8) Lee Seung Gi
Antara drama yang best lakonannya The Greatest Love dan My Gilrfriend is a Nine-Tailed Fox

9) Lee Min Ho
Ku akui mamat sorang ni memang hensem. Aku paling suka dramanya Personal Taste berbanding Boy Over Flower

10) Jang Geun Suk
Drama lakonannya yang paling aku suka Mary Stayed Out All Night. Selain itu You're Beautiful.